MIN KÄRLEK

Idag är det Alla ♥'s dag. Och det här är kärlek för mig, Michael.

Vi träffades av en ren slump egentligen. Jag visste inte alls vem han var första gången jag såg honom. Men Marielle var bra på berätta :-) Från början var vägen jobbig och svår men det visade sig att vi klarade det. Vi har känt varandra i cirkus tre år men kanske varit tillsammans i två. Som det känns just nu så skulle jag inte mot något i världen ge upp vårat förhållande. Michael är ärlig, omtänksam och han får mig alltid att skratta. Och det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet, så jag kommer ha ett långt liv framför mig om jag fortsätter vara med Michael ;-) Så nu ska jag klura ihop något gott till mat och något mysigt till ikväll, så han får veta hur mycket jag älskar honom ♥

♥HAPPY VALENTINE'S DAY♥ ALLIHOPA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!