Mer hårproblem..

Då var håret färgat klart antar jag. Det skiftar så fint i orange. Men så kan de va, det är bara insett att mitt hår är förstört. Det hade ju varit enkelt att raka av sig allt elände men hur skulle man inte se ut då? Förjävligt. En kvinna måste ha hår på skallen. Ska i af ringa och boka en tid för klippning imorgon så får vi se vad som händer. Ska ju på bröllop snart också så är väl så illa tvungen att snöra i något i håret för att det ska slippa skimra i orange. Däremot ska jag bara köra på toningar hädanefter. Aldrig mer färg!

Nu ska jag snöra mig i säng. Imorgon ska jag förbi kusin Alexandra och kolla in deras nya hus. Farmor är också där :-) Så bäst att jag lägger mig så jag vaknar i bra tid! Hör och häpna jag har faktiskt vaknat kring tio hela veckan !

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!