MELLAN PITEÅ & LULEÅ

Idag har varit en händelse rik dag och jag har fått mycket gjort. Först åkte jag med mamma till mormor & morfar. Där gjorde mamma i ordning lite mat till dom, kycklinggryta, så att dom klarar sig ett tag och mormor slipper göra mat. Därefter åkte jag in till stan för att ta en fika med kusin Anna innan hon åker till Thailand i slutet av veckan. Så nu lär jag inte se henne igen förens hon är brun som f*n :-) Blev en god räkmacka och en latte till lunch på Nodo. Mycket smarrigt! Sedan var det bara åka till Luleå för att fira Kristofers mamma Mary som fyller 84 år idag!





Blev bara kassa mobilbilder idag, taget med min nya telefon Xperia X8, men sånt är livet ;-))

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!