Jag blir knäpp...

Har väldigt stora problem med min dator, sitter just nu och försöker läsa tidningen och sitta vid facebook i felsäkert läge. Jättehäftigt... Eller så inte, allting är så stort så glasögonen behöver jag inte ens ha på mig.. Förhoppningsvis hinner jag lösa problemet innan helgen, annars är det bara att formatera om datorn. Fast hur gör man det när man inte fick med någon Winows skiva ens? En kod till Windows 7 har jag ju men den är ju helt onödig att ha om det inte finns någon skiva...? Jag önskar jag var ett datasnille... Jag blir knäpp!




Kommentarer
Maria Piteå

kontakta säljaren av datorn så skickar dem ut skivor åt dig, du skulle mest troligt ha gjort en master skiva när du fick datorn det är de vanligaste nu mera.



2011-02-11 @ 21:19:09


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!