I'm Back!

Nu har jag äntligen fått tillbaks min dator, eller egentligen igår. Kristofer har gjort den som ny, all skit är utrensat och ett nytt Windows är installerat. Ingen kan nog vara gladare än jag. Däremot har jag ju hittat andra saker att göra än att sitta vid datorn så just nu söker jag bara jobb och gluttar då och då på facebook. Men annars har datorn blivit lite mindre delaktig i mitt liv, får se hur länge det håller!

Nu håller jag på att föra över alla bilder som finns på systemkameran till datorn så förhoppningsvis hinner jag ladda in några bilder imorgon från möhippan o de.. Men har lite bilder att gå igenom, nästan över 500...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!