CHANGES

Imorgon har jag bokat en klipptid på Parelle, så jag hoppas att det sker lite förändring. Men jag ska inte säga för mycket, för när jag väl sitter i frisörstolen fegar jag alltid ut. Som det känns nu så vill jag verkligen klippa av mig så mycket hår att det nästan blir kort. Det är så otroligt fult och nött en bra bit upp så kanske att man kapar av det vid axlarna. Håret räcker just nu ner till mitten av min rygg.. Jag älskar långt hår fast nu är jag verkligen less, fast det växer väl ut igen? Imorgon klockan ett sker i af förändringen. Lycka till, till mig!

Idag har jag sprungit med Emma på stan. Blev en ny foundation och ett puder, mycket behövligt till helgen! Fast däremot är det absolut det dyraste man kan köpa, smink alltså. Usch. Jag tycker knappt om att hålla på att sminka mig (såvida det inte är något speciellt) och jag har ångest varje gång jag lägger pengar på smink. Men nu klarar jag mig kanske ett halvår till. Skönt!

Igår när jag var på stan, fick jag med mig
* svart blus med söt rosett, Bik Bok
ett par svarta strumpbyxor, Lindex
ett par jeans, Esprit
* ögonbrynsfärg, Lindex

Snart är jag en ny människa, wiho!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!