Mitt år 2011

Till att börja med har det varit en fantastiskt år för mig. Jag har utvecklats som person och mått väldigt bra i allmänhet. Den största med år 2011 var att jag fick jobb på Ur&Penn. Där har jag verkligen fått ett bättre självförtroende. Det är bra att jobba på ett ställe där man får sådan positiv feedback. Eller feedback överhuvudtaget är bra för det är då jag anser att man utvecklas. Annars lär man sig ju aldrig något!

I början av året, februari 2011 var jag på ett underbart bröllop mellan Josefin & Rickard. Väldigt vackert. Det är så roligt att gå på bröllop!! Nu längtar jag mest till augusti 2012 då min storasyster gifter sig, det kommer att bli magiskt!

Sommaren var underbar. Fylld med mycket jobb men samtidigt blev det långa kvällar på stranden. Mycket mys framför elden och härliga grillkvällar. Precis som det ska va!

Jag har fått många nya vänner och arbetskamrater som jag tycker om väldigt mycket. Och är tacksam för att dom finns i mitt liv.

Tyvärr slutade året väldigt tråkigt. De flesta vet nog vad jag talar om. Men tyvärr är det ingenting som man kan göra något åt. För mig blir det väldigt jobbigt eftersom jag tänker så mycket, speciellt på alla runtomkring, vad som kan hända och hur det ska sluta. Psykiskt påfrestande är nog det minsta man kan säga. Men nu börjar jag se ljuset i tunneln, det blir lättare för varje dag. Man börjar inse att man är helt maktlös och att livet får ha sin lilla gång. Sedan kan man ju bara hoppas på det bästa, att det bara är en period, för hoppet det överger mig aldrig.

Då är det bara vänta på vad år 2012 har för möjligheter. Jag har tagit ett stort beslut och bestämt att jag ska börja plugga. Kommer att studera fram till augustinsom det är planerat nu och jag ser verkligen fram emot det. Det ska bli roligt att se hur pass bra man är på att plugga. Det var ju trots allt tre år sedan snart som man gick ut gymnasiet. Men jag har valt kurser som jag tycker är intressanta så det ska nog gå superbra. Detta är något jag velat göra i två år men inte riktigt vågat. Men nu äntligen har jag tagit ett beslut!


Jag önskar er ett Gott Nytt År!
Och hoppas såklart att 2012 blir ett fantastiskt år ....

(tyvärr blir det inga fina bilder eftersom jag sitter på modem ;) )


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!