Lucia !

Har gjort mig redo för kvällen och ögonen börjar bli tunga. Antar att det är då man ska he sig i säng men som vanligt fastnar jag alltid framför internet. Sitter och funderar på de julklappar jag har kvar att köpa men jag kommer inte fram till något speciellt. Får ta en runda på stan imorgon och försöka fixa det sista. Småtjejerna i sjulnäs och mamma är kvar på listan ;-))

Det var någon som frågade vad jag kommer plugga till våren och det blir lite allt möjligt. Matte B, Svenska C, Historia etc... Bara lösa ämnen. Framförallt har jag valt de kurser som gör att jag kan välja i princip vad jag vill läsa på högskolan. Det känns som en plan iaf, sedan kommer jag söka arbete under tiden jag pluggar också, så vi får se vart jag slutar. Nuförtiden när jag har skaffat lägenhet med Michael och allt så har jag tusan inte råd att vara arbetslös, därför är tyvärr studier det enda alternativet just nu. Det känns jobbigt på ett sätt, för jag vet inte alls vad jag ger mig in på.... Kommer jag plugga för att jag vill det, eller för att ha pengar för dagen? Goood question!

Snart är denna dagen slut, en tråkig Lucia eftersom man inte hann med något Luciatåg med syskonbarnen. Men en liten skymt av ett Lucia tåg det fick jag ju ändå i Gallerian idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!