Julen är här!

Vad roligt att så många är in och läser trots att man aldrig är in och skriver här. Sist jag uppdaterade längtade jag efter julen och den är verkligen här nu. Den mest underbara tiden på året. Dock har julstämningen lyst med sin frånvaro, men jag tror verkligen den kommit nu. Jag syftar såklart på snön som inte velat komma.. Men nu ligger det ett litet och väldigt tunt täcke på marken som jag verkligen hoppas får stanna kvar..

Min bästa julklapp kommer till mig imorgon. Jag kommernämligen få ta bort tandställningen! Hallelujah, den har fölt mig många år nu så det ska bli skönt att bli av med den. Men samtidigt vet jag att jag inte kommer vara nöjd när den åker av, för trots 3,5 år med skrot i munnen har jag två stora gluggar som troligtvis kommer att synas  väldigt bra om jag ler.



Har varit en vecka fylld med bak och pyssel.
Men nu ska det bli skönt med lite jobb imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!