En tråkig jul !

Jag kan väl säga att julen inte riktigt blev som jag tänkt mig. Den blev ganska trist och grå. Förstår fortfarande inte, är fortfarande lika ledsen. Det känns så tomt, så trist och grått. Jag kan inte vara glad, jag sover igenom dagarna och önskade att jag aldrig mer behövde vakna. Eller att jag åtminstone kunde vakna och att allt bara var en hemsk mardröm. Människor omkring mig säger att det är inget att vara ledsen över och att det är så de är men för mig är det väldigt tungt. Jag hade inte den blekaste aning att det var åt det här hållet han verkligen var på väg. Jag hade ingen aning. Helt oförberedd. Varför det är så tungt vet jag inte, har ju varit med om det flera gånger förut men det verkar inte bli lättare mellan gångerna, inte för mig i alla fall. Just innan jul kan jag ju tycka var väldigt onödigt. Jag älskar julen men det blev inte alls samma sak i år. Men jag är så tacksam över alla runt omkring mig, som kommit med värmande kramar när dom behövdes som mest. <3


Nu har jag ventilerat lite. Strax blir det att göra det jag är bäst på, sova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!