SIXTEEN DAYS LEFT!

Ska alldeles strax lägga mig i sängen framför en film. Idag tror jag det blir filmen Trust som jag skulle sett för typ en vecka sedan. Den verkar helt okej, så vi får se om den levererar.

Imorgon har jag en riktig sovmorgon, börjar inte jobba förens klockan tre på eftermiddagen, ska bli riktigt skönt faktiskt. Kanske man hinner göra något under morgonen om jag nu inte sover alldeles för länge. Fast regnar det och är dåligt väder så kvittar det egentligen hur länge jag ligger kvar i sängen ;-)

Och jag som vill till Ikea nu, nu, nu! Men det går inte riktigt att planera just nu eftersom jag har mycket jobb framför mig. Men det gör ju absolut ingenting, för det innebär ju att jag kan handla mer från Ikea? Ska bli roligt med lite nytt & fräscht i möbelväg/dekoration.. Michael tänker lite mer såhär, en ny tv, en laptop en ny stationär, hmmm... vad ska han välja? Sånt tråkigt orkar inte jag bry mig om just nu iaf, det skulle va en ny och större tv kanske (och kanske en liten till sovrummet oxå med dvd spelare) som sagt....mycket drömmar!!!


Natti på er där ute :-) Förlåt för att jag inte kan bjuda på några bilder. Men så äre!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!