En sommar, många minnen..

Var ett litet tag sedan man skrev här. Har fullt upp just nu både med arbete och flytt. Just nu längtar jag bara tills allt är över så man kan andas ut lite. Fast det bästa är nog att man längtar till jobbet ibland, eftersom det är så rörigt hemma. Men tack och lov börjar vi få ordning på det mesta, allt som behövs nytt är snart fixat och allt är nästan nedpackat. Troligtvis kan man börja med städningen redan nästa vecka och ta rum för rum, just nu använder vi bara tv rum och kök. Mycket nytt kommer det att bli, men det är tack vare att jag jobbat väldigt mycket på sista tiden och äntligen kunnat börja lägga undan lite pengar och spara till det men verkligen vill ha och behöver. Tror det kommer bli riktigt bra, men som sagt, längtar tills allt är klart och vi är inflyttade!

Sommaren tog slut så himla fort. Men man har ju några fina minnen med sena sommarkvällar, trevliga människor och såklart har jag förevigat allt med lite bilder. Men dom får vi se om jag orkar lägga ut den närmsta tiden. Förmodligen blir det fb bara, det är enklast så!

Var ju på det sk modell för en dag förra fredagen via Model Lab. Jag har lite ångest eftersom det blev sjukt dyrt. Jag var inte alls helt imponerad, kan sminka mig bättre själv och alla bilder ser ut ungefär som hela Piteå's befolkning bilder just nu (om man kollar in profilbilder på fb) Fast roligt är det ju att ge bort i julklapp & presenter till sina nära och kära. En upplevelse var det i alla fall..

Den här bilden tyckte jag blev bäst men såklart när jag kommer hem och sätter igång cd skivan ser jag att den är ganska förstörd. Ni ser väl den där gula saken mitt i bilden som förstör allt? Kolla verkligen igenom era bilder noga om ni går dit och ska köpa någonting. För det är dyrt och då ska man ha sitt för pengarna.


Kommentarer
Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Hej, nu har jag startat en ny tävling i bloggen där man kan vinna en valfri vara från erikasgarderob.se, kika gärna in o var med :D



Blogg: http://smnmode.blogg.se/
2011-08-15 @ 15:54:17
Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Jag såg den där gula "saken". Vilken miss! Vet du vad du gör, kontakta dom på en gång och berätta. Man ska verkligen ha fina bilder om man betalar den där summan :) Fin bild i övrigt :D



Blogg: http://idamli.blogg.se/
2011-08-19 @ 18:51:55


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!