Tvätt dag !

Har inte sovit bra alls inatt, drömt en massa mardrömmar. Det har jag gjort ganska mycket på senaste tiden, nästan varje natt. Men jag vet inte varför! Idag ska jag i af hjälpa mamma med tvätten, det är alltid så bra tvättider i det här huset och det finns tre maskiner. Det säger bara svisch så är det klart!

Kläderna från H&M kom igår och Michael blev jättefin! Ett linne, en skjorta och ett par svarta byxor, det satt perfekt. Mina byxor hade tyvärr inte kommit som jag beställt men den blåa blusen var sjukt snygg!



Har ju även börjat sola så man får sig lite färg innan sommaren.
Får hoppas det blir en vända idag också :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!