Pictures

Nu har jag gjort en beställning till för denna vecka, fast detta kostade inte många kronor. Ska framkalla bilder som jag tagit på mina kusiners bröllop. Även om man har bilderna på fb osv tänkte jag att det är roligare med vanliga bilder. Så det ska Jossan & Alexandra få av mig hade jag tänkt! Men självklart har jag beställt dubbletter så jag också kan få några ! De klart bästa blev ju från Josefins bröllop men det är ju tack vare min nya system kamera!

Kan varmt rekomendera en bättre kamera till er som tycker om att fotografera. Det är värt varenda krona om du bara har intresset!

Den här bilden tog jag för någon dag sedan, från balkongen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!