Ny lägenhet? Ja eller nej är frågan!

Var ju på lägenhetsvisning igår, mitt i stan! Lägenheten var jättefräsch & fin. Däremot gillade jag verkligen inte ''loft gångarna'' Hade den varit på ett annat ställe så hade vi nog tackat ja, fast vi har inte tackat nej än heller! Har däremot anmält mig på en till trea, precis på samma ställe fast på bottenvåningen. Kanske ser det bättre ut där! Annars var allt också nytapetserat, ny kyl, frys och spis. Fast nä, troligtvis inte!

Men jag längtar grymt mycket tills man får större, och så vill jag verkligen bo i stan. Jag som alltid hänger där! Då får jag nära till affären, farmor och mycket annat! Om inte annat till jobbet och skolan :-D



Här i det rosa huset är det. Fast däremot längre ner, man ser tyvärr inte på bilden :-)

Kommentarer
Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Joo, bra man ser ung ut iaf ;)



Blogg: http://idamli.blogg.se/
2011-04-14 @ 19:33:33


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!