Lycka !

Början på denna dag kunde inte bli bättre än så här! Även om man steg upp lite i onödan för tidigt (föreläsaren på Lernia kom aldrig) Idag har vi i stället lyssnat till en kvinna som är ansvarig för Lernias utbildningar och får veta att utbildningen som jag vill gå kommer att starta, den 15:e augusti! Fatta vilken lycka, jag som har gått och haft ont i magen för att det jag verkligen vill göra inte kommer att gå. Men nu är det svart på vitt, utbildningen kommer igång så nu är det bara söka!

Det innebär inte bara att jag får studera till det jag vill bli utan att jag även kommer ha en ekonomisk trygghet ett år framöver. För mig spelar det ingen roll eftersom det gäller ett lån, för den här utbildningen kommer ge jobb, eftersom alla 40 talister snart går i pension! Allting verkar lösa sig. Förlorar ju mitt försörjningsstöd nu i juni när vi blir sambo så det här kunde inte komma lämpligare! Bara se till att få mer jobb under sommaren så jag klarar mig i ca tre månader innan jag kör igång med studier.

LYCKA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!