Glad Påsk !

Nu har vi landat i Manjärv och städat in oss. Huset skiner och vi är redo för främmande. Moster och hennes pojkar kommer i slutet av helgen och då blir det Kåbdalis för lite skidåkning. Har inte stått på mina skidor på över ett år. Så jag är lite ringrostig. På lördag kommer troligtvis Samuel också, så då slipper jag vara ensam med de äldre i huset ;-)

Tanken för mig är att sola, sola, sola. Om det blir någon sol vill säga. Idag har det inte varit mer än 13 grader men förhoppningsvis blir det varmare tills imorgon. Då ska jag ligga ute och pressa samtidigt som jag grillar korv i mängder.

Jag är ju hopplös på att lova ge er bilder, fast troligtvis blir det en hel del bilder under helgen. Vi får se om dom kommer ut i bloggen bara, för här uppe kör vi fortfarande med modem och det går saaakta kan jag lova!

Nu ska jag fortsätta mysa ner mig, senare blir det film och kanske lite sällskaps spel,
glad påsk på er alla! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!