Flyt i mitt liv !

Har verkligen flyt i mitt liv just nu. Denna dagen kom med goda besked, får nog jobba ännu mer än vad jag trodde under sommaren! Plus att jag fått två nya handledare - Ingela & Jörgen!! Så nu kanske man äntligen kommer igång med körkortet. Eller det har jag ju faktiskt redan gjort men mest med teori så snart får jag nöta körningen ;-)

Målet är väl att fixa halkbanan i sommar och nöta teori så jag kan göra den och uppkörningen i början av hösten. Har ett mål och det är att ha fixat körkortet innan den 5:e oktober när jag fyller år. Nu saknas det bara att vi får den där lägenheten i stan, då är allt perfekt ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!