Drömmer mig bort...


Michael
är borta ikväll vilket innebär att jag har oerhört tråkigt. Trist och vara själv, fast jag har drömt mig bort i en annan värld. Jag har suttit och skrivit en lista som ska inhandlas när vi ska på Ikea. Eller det jag har råd med i af, listan blev väldigt lång!

* Skrivbord (Micke serien)
* Jansjö Arbetslampa
* Signum Kabelsamlare
* Papperskorg svart

Klädkammare

* Förvarings ’’säckar’’ för kläder
* 2 st. Klädställningar

Toalett

* Enudden Toalettborste
* Enudden hängare för dörr
* Duschdraperi

Kök
* Pruta Burk med lock set om 17
* Grundtal Upphängningsskena
* Asker Burk
* Gruntal diskställ
* Dinera Skål (frukostskål)
* Impuls Bringare med lock
* Leende karaff
* Ikea uppläggningsfat 3 våningar
* Tékanna Riklig
* Servett ställ

Sovrum
* 2st. Lykta bordslampa
* Lerberg Hylla (vit)
* Gyllen platta (lampa)
* Alvine Spetsgardin 

Dekoration
* Negline ljushållare 4kr/st
* Blomster Vas 69 kr /st
* Minut Vägglampa 149kr/st
* Golvlampa 139 kr/st


+ massor med ljus och saker man bara plockar på sig på vägen! Jag har fått ihop allt till ca 2950 kr.
Hur ser eran lista ut när ni åker på Ikea?

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!