Brun färg, ja tack!

Nu ska jag alldeles strax åka iväg och lägga mig i ett solarium. Känns hyffsat bra att ha kommit igång med solningen eftersom jag är kritvit. Cancer hit och cancer dit, jag bryr mig inte. Nuförtiden kan man ju inte ens färga håret utan att få cancer verkar det som. Så då vet ni!

Sedan ska jag handla hem lite gotta till i helgen. Satt just och funderade vad helgens mat blir men kom fram till att det får bli enkelt. Känner mig inte ett dugg intresserad för mat just nu..  Imorgon blir det födelsedagsfest hos Emma, men blir gode lugnt för min del. Varken plånboken eller orken tillåter något annat. Men roligt det ska vi ha ändå ;-)

Troligtvis ska man väl färga håret också + färga ögonbrynen. Men har satt en deadline innan nästa fredag, så få se om jag ids innan imorgon, haha! Hatar kvinnosysslor, varför blev man inte född till karl?

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!