Äntligen!

Måste bara meddela att jag nu äntligen har ett ekbord med fyra stolar! Bordet har jag fått av min fantastiska pappa och stolarna av mamma. Jag är supernöjd, tycker det blev klockrent. Alla är less ek medans jag älskar det! Nu fattas det bara en skänk i ek som jag verkligen vill ha till bordet när vi fått en lägenhet med större kök. Wonderful! Tack alla inblandade för hjälpen med att fixa ett ekbord!!

updat: Måste ju även tacka michael enormt. När jag kom hem efter att ha varit hos farmor ikväll så hade han satt ihop bordet och stolarna. Jag blev riktigt överraskad, eftersom allt stod i en bunt i hallen när jag åkte hemifrån. Det gjorde mig riktigt glad :-D

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!