Alive

Har överlevt helgen. Var mycket trevligt i fredags, har inte dansat så mycket på himla länge! Träffade lite nytt folk vilket alltid är roligt. Däremot fick man ju höra att man var ''tråkig'' haha, men det kan man väl stå ut med. Vara värst på festen är verkligen inte min grej längre och har nog aldrig varit det heller. Så jag kan stå ut med att kallas tråkig :-)

Känner mig däremot inte så pigg, tror jag håller på bli lite sjuk. Har så grymma magsmärtor när jag försöker hosta så jag vet inte vad som är på g.. Får se till att hosta mindre.

Tog tyvärr inte med mig kameran i fredags men ska försöka sno bilder om det kommer upp några på internet :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!