VATTENPIPA

Sitter och drömmer om en vattenpipa. Alla har sånna nu och det har smittat av sig till mig.. Mest för att det är snyggt att ha framme bara som en prydnad, för dom jag har hittat är så sjukt snygga! Inte bara för de dom är ju goda att röka också men det är grymt ohälsosamt. Däremot är det ju ingenting man sitter och röker hela tiden, bara vid speciella tillfällen. Typ fester och sånt!

Är i valet och kvalet om jag ska köpa med en eller två slangar. Den med två finns bara i rött och jag är sugen på en svart.. Vilken tycker ni är snyggast?

Denna kostar 449:- kronor

Och den här 349 kronor.
Det skiljer alltså bara 100 kronor så egentligen borde jag välja den röda.
Men ska tänka på det tills imorgon sen slår jag till på någon av dom! Trodde dom skulle vara mycket dyrare än vad dom faktiskt är. Nu är dom ju inte så stora men alldeles lagom!

Bilderna kommer från
Vattenpipan.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!