Alexandra & Robert - THE WEDDING!

K Ä R L E K

Oj vilket Bröllop och oj vad mycket tårar det kom. Det hade jag aldrig förväntat mig, att jag skulle börja lipa mitt i allt. Men det gjorde jag så fort jag såg Alexandra. Hon var så fantastiskt vacker. Det bara lyste om henne hela kvällen. Hela Bröllopet var fantastiskt lyckat, allt klickade verkligen och alla hade superduper trevligt under kvällen. God mat och goda drinkar och jäkla bra underhållning. Nej att vara med om ett Bröllop är verkligen speciellt. Det är så härligt att se folk så lyckliga. Otroligt!

(Har mer bilder men dom kommer senare eftersom jag befinner mig hos min mamma i skogen och här finns det bara ett sketet modem. Tog hundratals bilder och en del blev jäkla bra)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!