RED AND GREEN

Alldeles strax bär det av till Altersbruk (bortanför Norrfjärden) där Michael´s mamma bor. Där ska vi tillbringa helgen och bara mysa. Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering men är helt konstig nuförtiden. Ligger mest och har ångest över mitt liv.. Snart fyller jag 20 år och det känns som att det enda jag gjort under dessa år är att ha varit olycklig, besviken, och ledsen. Mitt liv har verkligen varit en berg o dal bana tills nu. Dom framtida åren som kommer ska jag göra till något bra, försöka må bättre och verkligen ta hand om mig själv. Det är jag värd!


Snart ska vi rösta, jag kommer rösta röd/grönt, för en ny regering!
Vad röstar du?

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!