PAID THE BILLS

Fortfarande inget köp av jacka. Det får bli nästa månad när det förhoppningsvis finns mer att välja bland i butikerna. Men det var synd att jag inte hittade någon nu eftersom jag skulle få en av mamma i present och det börjar bli förbaskat kallt ute. Har förresten redan börjat med tjocksockar, såå typiskt mig! Det värsta jag vet är att frysa om fötterna, för fryser man om fötterna får man då aldrig upp värmen!
Räkningarna är nyss betalade och det känns lika bra varje gång. Jag blir så lättad när jag ser att allt är signerat och jag vet att jag gjort rätt för mig. Själv kan jag inte förstå de människor som hoppar över en hyra för att dom inte har råd. En hyra är ju det man betalar först och främst, det viktigaste är ju ändå att ha tak över huvudet. Det har jag lärt mig av mamma!

Om tjugo minuter är det bara 7 dagar (EN VECKA!!!) tills jag fyller 20!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!