LOVE

Idag har det inte hänt så mycket i mitt tråkiga liv. Däremot så har jag varit förbi farmor eftersom det var ett bra tag sedan jag såg henne överhuvudtaget. Åkte ju aldrig dit sist det var tänkt. Hon blev jätteglad och vi satt och surrade länge över en, två, tre koppar kaffe och några mackor.

Imorgon är det Bröllop som gäller. Som jag längtat! Jag älskar bröllop, det är så fint att vara med om något sånt. En hel dag fylld med kärlek, lovely! Så förhoppningsvis har min kamera snart laddat klart så att jag kan ta lite halvkassa bilder. Alexandra kommer vara otroligt vacker det är jag säker på!

Kommentarer
Haval B Aziz

Tja!, cool blogg du har :).. Pöss på..



Blogg: http://havii.blogg.se/
2010-09-04 @ 00:07:32


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!