L U L E Å

Nu har jag äntligen slappnat av efter dagens flängande. Följde Josefin (kusinvitamin) och hennes pojkvän till Luleå för att shoppa. Däremot shoppade jag ingenting, tyvärr. Hade gärna gjort det, var nämligen ute efter en ny vinterjacka men dom jackorna som jag hittade fanns inte i min storlek. Mamma har ju nämligen lovat mig en ny jacka i födelsedagspresent. Och jag har alltid svårt att bestämma mig, förutom idag men då är storleken så klart slut! Måste in till stan här i Piteå på måndag och se om jackan möjligtvis finns kvar min storlek. Vill ha en parkas i svart eller vitt eftersom jag har haft en i typ 7 år och älskar den. Dock köptes den på JC då men nu letar jag en lite dyrare på intersport/teamsportia som förhoppningsvis har samma hållbarhet!

typ något liknande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!