FOOD

Jag vaknade halv två idag, sovit bort hela dagen känns det som. Helt jävla onödigt. Men vad ska man göra? Man har ju ingenting att vakna till.. Dagar som bara rinner iväg innan man ens hinner blinka. Hösten är vacker men det är den värsta tiden för mig, bara mörker och elände.. Men jag har ju något att se fram emot, fyller ju 20 år om inte mindre än 22 dagar.

Nu ska jag snart ta mig i kragen och cykla in mot stan och Ica Kvantum. Ska köpa ingredienser till macaron's som jag ska baka och mat behövs fyllas i frysen och kylen. Alltid lika tråkigt att handla varje gång, pengarna bara rinner mellan fingrarna!

YIIPIEKAY YEEY

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!