COMPLAINT

Så här tidigt har jag inte varit vaken på gode så länge. På hela sommaren typ. Aldrig att jag stiger upp klockan åtta en fredag. No way. Men idag var jag liksom tvungen att mata arslet ur sängen klockan åtta. Dels för att jag är hundvakt och det är ju bra om man hinner ut innan hon kissar ner sig plus att hon ville ha mat.

Klockan 9.10 skulle jag befinna mig hos tandläkaren. Åh yes, åh no. Det är de värsta jag vet att lägga sig ner hos en tandläkare och få höra hur bra man borstar tänderna och hur dåligt man sköter allt de andra. Jag har ju nämligen tandställning och ett sjuhelvetes överbett så alltid är det något han ska klaga på. ''Evelina, du måste använda gummibanden'' Ja det gör jag ju varje natt och ibland på dagarna (om än väldigt sällan eftersom jag alltid går och äter på något) ''Överbettet minskar inget mer har vi sett på ett bra tag nu, Evelina, du måste lära dig att svälja utan att trycka fram tungan mot tänderna'' Jaha?? Men alltså nu sväljer jag så och har gjort det i 20 år vilket kommer ta gode länge innan jag hinner lära om. ''Nejnej, Evelina, det tar bara ett halvår'' Bara ett halvår?? Hur länge ska jag ha den här skroten i käften. Just nu har jag haft den 2 år och 6 månader. 


Från och med idag så har jag även fyra gummiband sammanlagt i käften.
Gode less är jag nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!