Tusen järn i elden

Var ett tag sen man skrev men i veckan är det rätt fullt upp. Och jag känner att jag gör för mycket som jag inte ens orkar med. Men så är det när man inte kan sitta still och har tusen järn i elden. Planerar lite till på lördag och det tar lite tid att få ihop allt.. Vill att det ska bli så perfekt som möjligt!

Är dessutom bjuden på inflyttningsfest med maskerad tema den 5:e, har hittat en dunder snygg kostym som pirat. Men har inte råd, skulle gå lös på över 500 kronor. Så jag får smida ihop nått annat.. Meeen jag vill ha den där kostymen!! Nåja, tur nog har mamma lärt mig att man inte kan få allt här i världen....

Jag i lördags :-D

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!