Spara eller slösa?


Dessa skor är rätt lika varandra om  man ser till modellen. Designen är ju lite annorlunda. Har i flera månader suktat efter skorna som kommer från Scorett men skulle aldrig köpa något så dyrt. Men dom är sjukt snygga. Hipps vipps så kom det in ett par till ett verkligt budget pris på 379 kronor på Nelly.com. Hann ju såklart inte klicka hem dom innan dom var slut men jag hoppas att det kommer in ett parti till för då kommer dom att bli mina. Jag bara älskar kilklack's skor. Såå snygga, håller ni inte med mig? Och såklart vill jag ha dom i svart!

Bilderna kommer från Scorett & Nelly.com

Kommentarer
annirene

jag fick hem ett par svarta med dragkedjan i sidan från nelly och älskar verkligen mina :)



Blogg: http://annirener.blogg.se/
2010-10-18 @ 14:04:12


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!