NYA NAGLAR!

Imorgon ska jag göra något som jag inte gjort på mycket länge, ringa och boka en tid för en Nagelförlängning. Ska göra det för födelsedagspengarna jag fått. Inte bara för att det är snyggt utan för att jag har börjat bita på naglarna. Sedan jag gjorde min praktik på Ö&B så har jag haft så trasiga och fula naglar, spruckna och jävliga. Förut hade jag så fina och ändå lite längd. Men inte nu, därför tror jag det här är min sista utväg. Finns en i Piteå som gör naglar för 499:- kronor. Ett bra pris och hon verkar väldigt duktig. Jag ska slå henne en pling imorgon och hoppas att hon har en tid i veckan!

Det finns inget så kvinnligt än fina och långa naglar. Håller ni inte med mig?  Den första nagelförlängningen jag har haft fick jag av mamma när jag gick ut årskurs nio. Då gjorde jag dom på Anita's Naglar här i Piteå och hon är fantastisk duktig. Däremot är hon mycket dyrare än hon som jag nu tänkt gå till. För två år sedan gjorde jag naglar på en hårstudio i stan och då blev jag inte alls nöjd, jag tror inte hon visste vad hon gjorde hon som skulle göra de. Och den en nagel lossnade samma kväll, så dit går jag inte igen!
googlad bild.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!