Mitt största behov är nu stillat..

Idag har jag verkligen gått lös, shoppat pratar jag om. Till förbannelse egentligen för att vara jag.
  • Hårfärg (nu blir jag mörk igen!)
  • Vit spets body
  • Kjol
  • Kavaj
  • Strumpbyxor (som tydlgen ska dra in fläsket)
  • Bh i svart spets
  • Ögonbrynsfärg
Alltså väldigt mycket för att vara jag men tro det eller ej, det blev inte ens dyrt. Men det är tack vare ett presentkort på h&m som jag fick av svärmor i present. Mycket fint men har inte prövat allt ännu så jag hoppas det passar! Kanske slänger in en bild senare på mina fina nya kläder! Mitt shoppingbehov är i alla fall nu stillat..

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!