INSTÄNGD I EN BUR!


Just nu känner jag mig som jag försökte föreställa mig på den här bilden. Sur, ledsen och instängd i en jävla bur som jag inte tar mig ut och som endast består av ångest. När man någon gång tror att det ska komma en positiv månad så kommer det ett bakslag. Alla räkningar på en och samma gång. Ja, men det är ju min tur. Den här månaden har jag hyran, elräkning, tandvårds avgift, radio & tv licens, sjukvårdsräkning x2 (sen jag låg inlagd på sjukhuset för 3v sen) Precis den månaden när man vill lägga ut lite extra på lokalen där jag ska ha min födelsedagsfest. Men nehej, det kan jag fet glömma... Och alla som sa att det inte skulle vara dyrt att ligga på sjukhus, pytsan, ni hade HELT fel...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!