I HAVE BEAUTIFUL NAILS

Kan bara säga att jag är gode lycklig idag. Har äntligen fantastiskt fina och långa naglar. Kvinnligt och fräscht. Början på något nytt. En början på att sluta bita på naglarna. En förändring. Det blev gelé naglar med glitter rosa tippar. Vackert och enkelt.
(mer och bättre bilder får ni imorgon när min digitalkamera laddat klart!)

Vet inte vad som har hänt men sedan igår när jag var hos min storasyster mår jag så himla bra helt plötsligt. Så glad som jag varit idag har jag inte varit på flera månader. Jag tror att allt som hänt mig de senaste året har tagit mig väldigt hårt och jag har blivit inkapslad i mig själv. Tyvärr har jag inte tappat en person i mitt liv utan fler som är betydelsefulla för mig och som jag älskat över mycket annat här i livet. Mitt liv har tagit en oerhörd vändning på så kort tid. Och igår så fick min syster mig att se klart, hon sa dom där rätta orden som jag verkligen behövde höra. Allting kommer att ordna sig en dag och det kommer att bli bra Evelina. Ja, idag inser jag att hon har så himla rätt ändå. Fast jag trodde inte en sekund på det igår kväll. Är så otroligt glad och tacksam att hon finns i mitt liv. Hon är min bästa vän, min syster och en som alltid kommer finnas för mig. Hon lämnar mig aldrig precis som en vän skulle göra...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!