HEMKLICKAT, NELLY.COM

Äntligen har jag unnat mig själv något efter dessa dagar som sjuk. Känner att jag behöver något att se fram emot. Därför klickade jag hem paletter (blandade ögonskuggor) från Nelly.Com. Även välbehövligt för mig eftersom Michael råkade kasta min fantastiska palett box från Nouba förra julen. Däremot får jag skylla mig själv eftersom jag inte packade upp allt i tid efter julafton. Det låg så fint i en Esprit påse att Michael trodde det var skräp... Jag älskade i alla fall dom paletterna men jag hoppas dom här är okej. Var ett fantastiskt pris på dom!

Jag valde de skimrande paletterna eftersom dom jag hade från Nouba också gjorde det. Men det finns även i matta ögonskuggor för endast 199:-
Köp dessa ögonskuggor/palettboxen HÄR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!