H A R M O N I, JA TACK!

Det blir alldeles strax dags att lägga sig i sängen och blunda i några timmar och smälta denna dag som fört med sig det ena med de tredje. Det finns något som jag märkte idag, att jag bara trycker bort det som blir jobbigt för mig. Det är inte alls likt mig för fem öre jag brukar vara en höjdare på att visa känslor. Men tydligen inte nu. Inte för stunden. Just nu är det bara en stor klump i bröstet. Som gör ont och som jag inte orkar ta tag i. Det är så mycket som jag saknar och som jag önskar vore annorlunda. Men det är ingen annan bara jag som kan ta tag i problemet. Kanske prata med någon, kanske inte. Jag önskar att det inte fanns något man behövde känna eller tänka på just nu. Jag önskar att jag fick uppleva harmoni. Jag önskar att jag blir tillfreds med mitt liv snart och med allt runt omkring..



TREAT PEOPLE AS YOU WOULD LIKE TO BE TREATED.
KARMA IS ONLY A BITCH IF YOU ARE.

Kommentarer
lovisa

gillar citatet



Blogg: http://lavitadilovisa.blogg.se/
2010-10-19 @ 10:50:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!