BROKEN HEART

Ibland känns allting så otroligt svårt att inse. Har haft så mycket tid till att tänka senaste tiden att jag insett vem som verkligen bryr sig och vem som inte gör det. Det är sådana här gånger man märker det. Det finns två personer i mitt liv just nu som jag skulle vilja ta ett ordentligt snack med men jag orkar inte. Dom är egentligen inte värd de heller. För det är dom som svikit mig och den ena mer än den andra. Men jag tror att båda två lider av samma symtom just nu också.
Sen så saknar jag min syster så otroligt mycket. Hon har liksom varit borta på äventyr i två veckor och det märks. För jag saknar att prata med henne, hon ger mig styrka som ingen annan kan och det bästa av allt är att hon förstår mig. Precis som mamma. Dom kan mig utan och innan. Jag har hittat en bästa vän i min syster och det är jag så oerhört tacksam över!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!