BAK DAG

Nu är jag hos mamma och Kristofer i Manjärv. Ganska skönt faktiskt, fast mindre roligt när man ser all snö som lagt sig på backen. I oktober ska det väl inte komma snö? Man blir lika förvånad varje gång den första snön kommer men ändå är det samma sak varje år!

Idag har mamma pysslat i huset och bytt gardiner och killarna har åkt till Kristofers jobb för att fixa det sista med Audin. Själv har jag faktiskt bakat till vårat kalas. Än så länge har jag bakat klart en snickerskaka & en långpanna med Kärleksmums. Nu återstår bara en och den godaste kakan av alla att göra; chokladkladdkakan! Lägger kanske ut mina hemliga recept sen ;) 

SNICKERSKAKA

KÄRLEKSMUMS

Kommentarer
mamma

snickers kakan gillade gubbarna på mitt jobb, och vi me förstås, ja och speciellt dom här grabbarna som jag bor me ;) dom skiner upp varje gång du bakar



Blogg: http://lulecarola.blogg.se/
2010-12-02 @ 10:17:03


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!