Åsa Vesterlund, Svenska New York Fruar

SVENSKA NEW YORK FRUAR


(googlad bild)

Idag när jag gick på stan och hade just varit förbi Apoteket börjar jag gå mot Pressbyrån och tänker ''Woow vad jag känner igen den där tjejen!!'' Därför tittade jag såklart extra mycket, måste ha sett goode sjukt ut egentligen men som tur är kan man stolt säga att man är från Piteå och inte ser ''känt'' folk så ofta. Det var i alla fall Åsa Vesterlund som jag såg, som medverkar i Svenska New York Fruar (hon bär den vita klänningen). Hon kommer ju faktiskt från Piteå! Andra kändisen för i år, sist såg jag Peter Eriksson som är språkrör för Miljöpartiet, han satt på Ekbergs och fikade.. Händer verkligen mycket här i lilla Piteå!


Kommentarer
anna

sv: visst är dom snygga! jag tycke de va helt normala i storleken, jag har alltid strlk. 39 och tog det även denna gången och de passade superbra :)



Blogg: http://qque.blogg.se/
2010-10-18 @ 19:53:59


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!