ÅNGEST AV TANDLÄKAR RÄKNINGEN

Nu har jag verkligen ångest. Jag har varit till tandläkaren. Satt kanske i stolen 40 minuter och skrapade bort lite tandsten som jag har en förmåga att ha väldigt mycket av. Sköterskan konstaterade också att jag faktiskt inte hade några hål, pluspoäng! Men hela notan slutade på 592 kronor, ångest!!! 592 kronor för ingenting. Som tur var får man 300 kronor av staten också så det hela slutade på 418 kronor om jag inte minns fel. Hur jag ska klara av att betala det återstår att se, de enda jag vet är att mina födelsedagspengar inte kommer att gå till någonting roligt. Om jag får några vill säga ;-)

Nu ska jag strax åka in till stan och fika med storasyster och hennes pojkar. Ska passa på att springa upp och säga hejdå till moster som åker till Egypten imorgon! Ikväll ska jag agera barnvakt också åt mina syskonbarn, första gången tror jag nästan att det blir. Tur dom är så pass stor att dom sköter sig själv!

Saknar min katt. Även om det egentligen är mammas nu.

Kommentarer
Lucia

söt kisse ^^



Blogg: http://justoneday.devote.se
2010-10-20 @ 14:08:21


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!