DRAMAQUEENS

Äntligen måndag, äntligen slut på helgen. Den har varit minst sagt hård. En två dagars party helg, alldeles för mycket men det är tur det inte händer så himla ofta. Typ första gången sen jag träffade Michael i alla fall och det är ju över två år sedan.. Helgen blev i alla fall fabulous, Frida & Robbins lägenhet var ju magisk till tusen. Helt sjukt hur fint dom fått till de. Skulle ljuga om jag inte skulle säga att jag är lite avis men förhoppningsvis hittar vi också en fin gemensam lägenhet snart också. Fast Frida kan ju de där med inredning också :-D Blev där både fredag och lördag. Men jag var inte sådär jättepigg i lördags så det blev egentligen väldigt lungt, som tur var. Annars hade de ballat, fast det gjorde de ju egentligen i alla fall. Helt onödigt men ändå givande, för mig.

Idag har jag gjort några nyttiga saker också faktiskt. Har tagit mig till vägledningscentrum och en studievägledare. Det gick helt okej bortsett från att utbildningen jag vill gå inte kommer förens (kanske) nästa år. Jag anmälde mitt intresse så det är ju ett steg i rätt riktning. Först ska jag studera undersköterska sen sjuksköterska och sen vidare till att slutligen bli barnmorska. Förhoppningsvis! Många år att läsa dock..

Jag älskar den här bilden, jag ser ut som moster Lotta ju XD

Har även sökt en fast tjänst idag inom handels. Och jag håller alla tummar och tår att företaget verkligen kommer att ringa i alla fall. Så gör det åt mig ni med så slipper jag vara arbetslös och gå tillbaks till soc innan det här året är slut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!