NOTHING TO DO

 

Du heter: Evelina Nathalie Hedlund
Beroende av: Thé, mobiltelefonen & datorn.
Vad tror folk om dig? Att jag förstör fester för att jag tycker att det är kul och för att jag tycker om att bli för full. (vilket inte stämmer)
Vad får du oftast komplimanger för? Min personlighet.
Hur imponerar man på dig? Vara ärlig och genuin. Äkta helt enkelt.
Brukar du skratta för dig själv? Ja absolut.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Kom ut då!
Var bor du? Hos Michael på Durrnäs. Men snart bor vi förhoppningsvis tillsammans i en gemensam lägenhet.
Trivs du där? Ja mer än jag trivs i min egen lägenhet. Sedan har jag ju även skapat en trygghet här under två års tid så det är kanske inte så konstigt att man trivs egentligen..
Hur svarar du i mobilen: Hej, det är Evelina!

 

Vem ringde du senast?: Frida.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Morsan.
Brukar du komma i tid: Alltid. Jag hatar att vara försenad om jag vet att jag har en tid att passa. Så helt ska jag vara på stället minst en kvart i förväg.
Hur känner du dig nu: Lycklig. Har skrattat så mycket åt Michael sista timmen och det gjorde i alla fall susen mot humöret.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Hade du en bra kväll igår: Ja absolut hade jättetrevligt med mina kusiner anna och frida och resten av kompiskretsen, gillar hur mitt liv ser ut med alla dessa underbara människor ikring mig! Good energy!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Beroende på situationen dagen efter om jag har något att se fram emot eller måste göra lägger jag mig vid tolv. Alla andra dagar kan jag vara uppe till två - tre någon gång..
Är du blyg?: Jag har varit otroligt blyg när jaq var yngre men på senare tid har jag inte märkt av det. Tror sånt där har lite med självförtroende att göra!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det där är en knepig fråga men ja de kan nog va så. 
Har du spytt offentligt: Ja några gånger faktiskt och sist var nog värst, jag säger bara Sunderby Sjukhus, yiho.
Är du nöjd med ditt liv: Inte som det ser ut nu. Däremot är jag nöjd över vad jag åstadkommit hit tills. Dock har jag mycket kvar som jag önskar att jag går uppleva och göra. Barn, jobb, hus, audi, ekonomiskt oberoende - då är jag nöjd med mitt liv!
Är du bortskämd: Jo det skulle man nog kunna säga. Fast det blir nog lätt så om man är det enda barnet!
Vad gör du i morgon: Imorgon hade jag tänkt hitta på något effektivt men det blir nog inte just något mer än att åka till stan och handla sen hem och laga middag. Ni har ju mitt nummer så ring och föreslå något kul istället! ;-)
Vad är det värsta du vet?: Lögner, falska rykten & svek. Ååh förresten, människor som inte kan prata för sig själva!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Nej jag har det bättre än så. Underbara vänner och fantastisk vänskap!
Du samlar på: Bloggar i bokmärkesmappen. Det är nog de enda just nu..
Vad dricker du helst när du är törstig: Iskallt vatten med iskall is!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!