TODAY

DAGENS VILL HA: Ida Sjöstedt klänning DAGENS KLÄDSEL: Jeans, linne, t-shirt + tjocksockar!!  DAGENS SMINK: Mascara, foundation och puder. DAGENS FRISYR: Håret är som vanligt uppsatt i en svans. DAGENS HÄNDELSE:Farsdag. Innebär att vi åker till mormor & morfar och äter tårta. Önskar det var roligare än så! DAGENS LÅT: I'm not afraid - Eminem DAGENS PLANER: Åka till mormor & morfar, skriva en matlista för veckan och handla. Skura golv och byta gardiner. DAGENS SAKNAD: Jag skulle ljuga om jag inte svarade pappa på den frågan.. DAGENS ROLIGASTE: Jag sjunger till julmusik och Michael bara garvar åt mig för att han tycker att jag är sämst... DAGENS FAVORIT: Systemkameran helt klart. DAGENS KÖP: En kameraväska har jag beställt men inte betalat ännu! DAGENS GODIS: Jag har som slutat med godis men jag funderar på köpa med mig lite choklad hem från ica.. DAGENS HUMÖR: Nog har jag haft bättre dagar.. DAGENS ORD:Grattis på farsdag...?


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!