Skickar ni Julkort i år?


Beställde julkort tidigare i veckan och jag hoppas att dom kommer i postlådan snart! Så att man får skicka ut dom till alla nära och kära. Skickar ni julkort? Jag har nog ärvt den grejjen av min mamma tror jag. För vi har alltid skickat julkort eller när jag var liten åtminstone nu på senare år har det nog inte blivit av. Men nu har jag gjort några från mig och Michael, kanske inte världens snyggaste bild men jag tycker vi var rätt söta :-D

Wow vad många läsare, typ 50 idag, helt förvånad! Vem är ni? Och vad roligt med kommentarer ;-)

Kommentarer
Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



Blogg: http://kulansplace.se
2010-11-24 @ 22:58:59
mamma

Ja ni är så söta så, ja jag tror du blir lite som mig, jag som älskar julen och mina jul tomtar, ha ha



Blogg: http://lulecarola.blogg.se/
2010-12-02 @ 10:03:15


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!