S J U K

Då var man vaken och inte mycket piggare än igår. Fortfarande feber och förkyld. Och jag som aldrig är sjuk? Blir nog att stanna hemma i lägenheten idag och imorgon så man hinner bli pigg och fri från febern. Hörde att det var väldigt kallt ute idag, brr...

Helgen var mycket trevlig, fredag var det utgång på Challange med några vänner men vet inte om jag tyckte att det var så jättespeciellt. Men så var det ju sista helgen innan löning också så det var ju inte så mycket folk heller. Lördagen vaknade jag av ett väldigt roligt besked, kanske en i min närhet kommit tillbaks i mitt liv, på rätt sätt. Som jag hoppas!! Håll alla tummar och tår ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!