Presentation av mig själv - Detta är Evelina!

Vi börjar med Dag 1 med en gång, alltså ska jag nu presentera mig själv!

En grå höstdag i oktober 1990 föddes jag på Piteå lasarett, fråga mig inte hur mycket jag vägde eller hur lång jag var för det har jag ingen aning om. Det enda jag vet är att jag var lite blå när jag kom ut eftersom jag hade navelsträngen runt halsen! Med på förlossningen var min moster Kerstin som fanns vid min mammas sida som tur var eftersom pappa inte var närvarande vid den tidpunkten. Ska även understryka att jag föddes på min mammas födelsedag, den dagen hon fyllde 26 år!

(jag & min storasyster anna när jag var liiiten!)

Mitt första år bodde jag i stan men efter det flyttade jag och mamma till Jävre och där bodde jag tills året jag skulle fylla 18 år. Har haft gångavstånd till både mormor & morfar, moster och kusiner! Jag hade en väldigt bra uppväxt om man bortser från skoltiden och allt de där. Tryggt och harmoniskt kan jag summera min barndom!

(såhär nära mormor hade jag det sista 5-6 åren jag bodde i Jävre, endast en stig emellan)

På senare år har jag väl kommit att bli just Evelina. Hittat mig själv, kommit fram till vem jag är och vad jag står för. Jag är en väldigt känslig person som gråter för det allra minsta men det finns inget som är fel med att visa känslor. Under de 20 åren jag levt har det hänt mycket men det jag är mest stolt över är att jag klarade gymnasiet och fick fina betyg. Jag har visat mig själv att jag kan om jag bara vill!

Just nu är jag arbetslös, aktiv arbetssökande och drömmer om ett arbete. Har världens bästa pojkvän som jag älskar väldigt mycket. Har en underbar familj och just nu ett underbart och fantastiskt liv trots lite brister som för tillfället dykt upp i mitt liv. Men jag tar mig igenom det också.

Måste även berätta att jag är en jävel på både baka och laga mat, det är liksom min specialité!


(jag & michael)

Det var väl en okej beskrivning om mig själv? JA!

Kommentarer
mamma

du vägde 3060 gram och var 49 cm lång, och var den snyggaste tjejen jag någonsin sett, du var minsta barnet på bb just då



Blogg: http://lulecarola.blogg.se/
2010-12-02 @ 09:53:59


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!