Ny vecka, nya tag!

Den här dagen slutade väl relativt bra. På morgonen idag skjutsade vi hem mormor från sjukhuset. Tycker det gick fort att hon fick komma hem, enligt alla prover är hon fullt frisk. Men det är ju det som hon inte alls är. För hon är ju långt ifrån frisk. Visar proverna bra och att hjärtat inte är sjukt så är man alltså frisk.... Men jag förstår inte att man kan göra fler undersökningar på resten av kroppen för någonstans måste ju ett fel sitta. Det är ju bara kolla på min gamla mormor så ser man att hon inte är frisk för fem hela öre!

Nåja, hon är hemma nu och det finns inte mycket mer att göra än att vänta och se om hon blir bättre.. Själv ska jag försöka ha en så lugn vecka som möjligt för det har varit en jobbig helg. Men julklappar ska jag försöka börja handla, men sånt är ju bara kul!!
Men imorgon är det en ny vecka, nya tag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!