Kyckling Paj


Idag gjorde jag kycklingpaj till middag. Det blev inte så lyckat egentligen eftersom jag varken hade kavel eller en riktig pajform. Men den smakade i alla fall gudomligt. Så den kommer jag absolut att göra någon mer gång. Men tills dess ska jag ha köpt en form + en kavel för att få den sådär riktigt perfekt! Och strunta förresten i att kolla på garneringen för jag tog ut för lite deg för att lyckas göra den snygg :-D Till pajen serverades också en god sallad med fetaost och italiensk salladsdressing. Kanske man lägger ut ett recept imorn, superenkel att göra! Fick även godkänt av prov smakarna Micke & Adde!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!